listopada 19, 2023

Pomocnica Mikołaja

 Witajcie

 na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę z pomocnicą Mikołaja.

 

Jak wiecie zawsze zaczynam od oklejenia bazy i uwielbiam tradycyjne zielone i czerwone kolory na świątecznych pracach.

Ponadto lubię embossować tekturki. Grawerowaną Mikołajkę postanowiłam zabezpieczyć przezroczystym pudrem.

Roztopiony nagrzewnicą puder na tekturce prezentuje się tak :)

Napis natomiast czerwonym pudrem, żeby ładnie odbijał się od sweterka na kartce.


Użyłam grafiki drzwi, żeby wyglądało, że mała pomocnica wybiegła za kimś z prezentem. Ścieżka prowadząca do drzwi została ośnieżona sypkim śniegiem, a z poinesencji stworzyłam a'la żywopłot wzdłuż dróżki. Kwiaty zrobiłam z foamiranu :)

Małą kobietę pomocnicę Mikołaja znajdziecie tutaj, ja użyłam 8 cm.

Napis Wesołych Świąt znajdziecie tutaj.

Zapraszam do odwiedzania SM Magicznego Kociołka, gdzie prawie codziennie czekają na Was inspiracje od dziewczyn z DT.


Pozdrawiam,

Daria Rękoczyn


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger