listopada 23, 2023

Odejście z pracy

 Cześć,

poprosiła mnie siostra o zrobienie kartki z okazji odejścia z pracy i pożegnania kierowniczki. 

Większość z nas pewnie nie może się pochwalić dobrymi kontaktami z szefem lub kierownikiem, ale                                               wiadome jest to, że jeśli przełożony jest miły to i praca lepiej idzie 😊                                                               Taki przełożony to prawdziwy skarb i żegnać się z nim ciężko 😕                      Wiem, że w tym przypadku to nie koniec znajomości i pewnie nie raz jeszcze do siebie zadzwonią zapytać  "Co u Ciebie?"              

Postanowiłam z tej okazji zrobić kartkę w niebieskim kolorze z papierowymi kwiatami

 

Kompozycję zaczęłam układać od serwetki bardzo podobnej do mojej ulubionej serwetki z kociołka 💓, następnie tekturkę Ammal, którą znajdziecie tutaj

Kolejny krok to kompozycja z papierowych elementów z kolekcji, a następnie papierowe kwiaty.




Kilka listków z wykrojnika, sznurek w podobnej tonacji i zwisy koronkowe, a do tego napis drukowany na kalce i całość wygląda delikatnie i kobieco.  Brakowało mi tylko listków przy kwiatach, ale zielone nie pasowały i z pomocą przyszły listki tekturkowe, które znajdziesz tutaj


Myślę, że kartka będzie przypominać wspaniałą współpracę, te miłe i gorsze dni w pracy 😉
Wierzę, że ich drogi jeszcze kiedyś się zejdą.

A jak Wasze kontakty z przełożonymi? Obdarowalibyście go upominkiem na pożegnanie czy wręcz przeciwnie? 




Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia w SM
 Mariola
MAGart





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger