listopada 26, 2023

W męskim stylu 🔥

Cześć Kochani ! 
Dziś mam dla Was kartkę dla mężczyzny.
Wykorzystałam 4 tekturki z Kociołka
a dwie z nich pokolorowałam.


Kartka trafiła do mojego Męża z okazji 40 urodzin.
Z początku bez większego planu przebierałam w tekturkach, aż zobaczyłam mechaniczne serce


Oczywiście wykorzystałam bąbelkowe literki
które uwielbiam dodawać do takich prac 🔥
Literki pomalowałam na czarno, dodałam złotej farby i połysku przy pomocy glossy acent.


I chociaż wiek nie ma znaczenia, wkleiłam tekturkę życie zaczyna się po 40
W sumie można powiedzieć, że tak w jego przypadku jest, bo niedawno wzięliśmy ślub 😁
Oczywiście wcześniej tekturkę pomalowałam i dodałam połysku przy pomocy glossy akcent.


Serducho pociągnęłam czerwonym markerem co fajnie wybiło wygrawerowane linie w środku.


Za serduchem znalazła się mapa, bo mój mąż jest zawodowym kierowcą i dlatego też, bo strasznie mi się spodobała 😁


Całość kartki ozdobiłam także grafikami, które do niego nawiązują.


Chciałam żeby było energicznie, jak myślcie wyszło ? 😁


Literki znajdziecie tutaj, ja wykorzystałam malutkie z gratisowego Kociołka.

Serducho znajdziecie tutaj, moje ma 10 cm.

Mapa ma wielkość 8 cm i znajdziecie ją tutaj.

Napis znajdziecie tu, a jego wielkość to 8 cm.

Dziękuję za dziś i zapraszam na kolejne Kociołkowe inspiracje ❤️

Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger