stycznia 28, 2024

Pudełko serce walentynki


Cześć wszystkim miłośnikom blogowania ☺☺☺☺
Dzisiaj chcę się z Wami podzielić pomysłem na ręcznie wykonane pudełko serduszko na walentynkowe upominki. To świetny sposób, aby podarować cukierki, biżuterię lub inne drobne prezenty, które sprawią ukochanej osobie dużo radości. 
Na początku wycięłam z szablonu poszczególne elementy pudełka z czerwonego papieru o gramaturze 300 gr:
Poszczególne elementy skleiłam klejem introligatorskim i w ten sposób powstała baza mojego pudełka :
Następnie okleiłam pudełko papierem bazowym; wycięłam elementy do ozdobienia pudełka:
 oraz wybrałam tekturki do stworzenia kompozycji. Mój wybór padł na tekturki  typowo związane z walentynkami oczywiście  z Magicznego Kociołka :)
Tekturkę serduszko znajdziecie tutaj:
Tekturkę różę wybrałam z arkusza , który  znajdziecie tutaj :
A tekturki grawerowane tutaj :

Skończone pudełeczko prezentuje się tak : 

Dajcie znać, czy podobają się Wam takie ręcznie robione dekoracje walentynkowe  i czy macie ochotę spróbować swoich sił w tworzeniu własnych upominków.
Po inne inspiracje zapraszam serdecznie tutaj : 
UDANYCH WALENTYNEK 💗

Marzena Kupińska ScrapMaszki 






 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger