lutego 01, 2024

Rustykalna kartka wielkanocna

 Widzieliście naszą nową fantastyczną promocje miesiąca - tak, tak - w tym mięsiącu możecie upolować piękne tekturki wielkanocne w świetnych cenach 

Ja mam dzisiaj dla Was inspirację na rustykalną kartkę z okazji Wielkanocy. 

Styl rustykalny cechuje się naturalnymi kolorami i materiałami, a także prostą, naturalną i wiejską aranżacją. Do prac w takim klimacie idealnie nadają się tekturki. Są piękne, proste i nadają pracy naturalnego klimatu. 



Ja moją karteczkę wykończyłam właśnie tekturkami w ich naturalnej barwie. Umieściłam je na jutowym podkładzie i dekorowałam mchem chrobotek, a całość dopełniłem delikatnymi listeczkami.

Tekturki, które wybrałam do wykonania karteczki znajdziecie oczywiście w Magicznym Kociołku 

Przepiękna Serwetka Loviatar - tutaj


Uroczy Zajączek w pisance  -tutaj-


Delikatne Listeczki - tutaj-



Lubicie prace w takim rustykalnym klimacie?

 Wydaje się Wam, że to dobry pomysł na Wielkanocne karteczki?

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. 

Zapraszam na kolejne wpisy

Izabela Kostorz 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger