lutego 04, 2024

Kartka Wielkanocna w nietypowym kolorach

 Witajcie moi Drodzy! 

Wiosna, wiosna, ach to Ty....

Jak wiecie luty w Magicznym Kociołku to promocja miesiąca na dział Wielkanoc. Dlatego stworzyłam kartkę wielkanocną w nietypowych kolorach, użyłam tekturki pisanki z bazamiktóra jest głównym elementem dekoracyjnym kartki. Tekturka jest w naturalnym kolorze tylko potuszowałam lekko brzegi pisanki. Papiery są z kolekcji Artianette kolorowe i dość nie oczywiste jeśli chodzi o Wielkanoc. W kompozycji użyłam także kwiatków z papieru i sizalu, trochę listków z papieru oraz sztucznych listków paproci. Do wykończenia kartki użyłam drobnych cekinów kwiatuszków i gwiazdeczek oraz ją całą pochlapałam. 

Tak prezentuje się moja kartka wielkanocno- wiosenna 


Wiosna kojarzy się z odrodzeniem, nowym życiem i pięknymi kolorami. Zapachem kwiatów i ciepłym delikatnym słońcem. Mam nadzieję, że moja kartka choć trochę Was ogrzeje w te jeszcze zimowe dni.
 




Tekturkę, której użyłam znajdziecie tutaj

Zapraszam Was do sklepu na zakupy, nie tylko po wielkanocne tekturki. Jest dużo pięknych nowości 

Zajrzyjcie także na 
IG 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger