lutego 08, 2024

WIELKANOCNA KARTKA POP UP

Cześć kochani !

Jak dobrze wiecie, w każdym miesiącu w Magiczny Kociołek przypada promocja miesiąca

W lutym są to tekturki wielkanocne; Ja postanowiłam stworzyć świąteczną kartkę pop - up, która  prezentuje się tak :


Tradycyjnie zaczynam od oklejenia bazy. Ponieważ Wielkanoc to czas radości, nadziei i miłości wybrałam papiery w żywych , wiosennych kolorach.
Ponieważ kartka zawiera sporo elementów pop up, jest zamykana specjalną zakładką. I to właśnie tą  część kartki będą ozdabiać tekturki:  zajączek oraz jajko :


Ja do swojej pracy wykorzystałam tylko obwódkę, ramkę z skahera :) . Aby zabezpieczyć tekturki, pokrywam je perłowa pastą :



Następnie przygotowuję opaskę z papieru i wybieram elementy do jej ozdobienia: bazie, liście oraz drobne kwiatuszki :


Gotowa opaska prezentuje się następująco :


Kolejnym etapem pracy jest przygotowanie  elementów do stworzenia kompozycji pop up w środku kartki :

Poszczególne elementy przyklejam na paski papieru tak, aby po otwarciu kartki tworzyły jedną całość pop up ; Środek kartki prezentuje się tak:


Kartka zawiera miejsce na własne życzenia, przemyślane  sentencje  lub po prostu pozdrowienia, które chcemy przekazać osobie, którą obdarujemy kartką. 
Jak się Wam podoba taka propozycja kartki wielkanocnej ? 


Koniecznie dajcie znać w komentarzu i oczywiście zajrzyjcie na social media MK 

Pozdrawiam cieplutko :
Marzena Kupińska ScrapMaszki











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger