lutego 22, 2024

Wiosenny łapacz snów

 Zawsze mi się marzył łapacz snów, ale nie taki zwykły, taki tradycyjny … chciałam coś innego 

Gdy w ofercie Magicznego Kociołka zobaczyłam bazę HDF właśnie w formie łapacza od razu wiedziałam że muszę z niej coś wyczarować 


Okres zimy, ciemnych poranków i dłużących się wieczorów jest już z nami kilka miesięcy, więc zatęskniłam za kolorami, za promieniami słońca ciepłymi barwami … dlatego też mój łapacz wykonałam w cudnych wiosennych odcieniach i bardzo ciepłym klimacie. 

Bazę pomalowałam pierw na biało, a następnie, jej górna warstwa dostała żółtego oraz złotego cieniowania. Przy sklejaniu warstw piórka łapacz celowo lekko przesunełam - udało się uzyskać mi dzięki temu efekt „takiej warstwowości”. Na koniec całość jeszcze dostała chlapań pięknym połyskującym stalowym odcieniu. 



Do dekoracji łapacza wykorzystałam prześliczne tekturki piórek.Wybrałam dwa rodzaje piór 


Pióra orle - znajdziecie je -tutaj-

oraz pióra jastrzębia - znajdziecie je -tutaj

Tekturkom również dodałam kolory, tylko tym razem dużo bardziej intensywne, bo chciałam by bardzo się wyróżniały w kompozycji i dodały pracy energii. 

Łapacz przyzdobiłam graficzkami, papierową wstążeczką i kwiatami. Udało się uzyskać piękny wiosenny i radosny klimat… teraz będzie cieszył moje oko wisząc nad biureczkiem :) 

Jeśli macie ochotę sami stworzyć sobie taką piękną dekoracje to bazę łapacza snów znajdziecie -tutaj-



Zapraszamy na SM Kociołka:
IG 

Pozdrawiam Was cieplutko i miłego odliczania do wiosny :)

Izabela Kostorz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger