lutego 25, 2024

Kartka Ślubna

 Witajcie moi Kochani ! 

Dzisiaj przychodzę do Was z kartka ślubną w formacie DL i z tej okazji zapraszam na Ślub w Magicznym Kociołku . Zostałam poproszona o stworzenie Kartki dla Młodej Pary.  


Kartka miała być w kolorach: delikaty róż i trochę blasku, i nie koniecznie Młoda Para na froncie kartki. Lubię robić prace ślubne, choć nie tworzę ich zbyt dużo, ale jeśli już, wolę mieć wolna rękę i nie zawsze umieszczam na nich parę młodą.


Moja kartka jest bardzo prosta i delikatna nie ma na niej zbyt wiele dodatków. Od razu wiedziałam, że w centralnym miejscu znajdzie się ta oto przepiękna Tekturka Serwetka- Ataensic. Przecież serce to nic innego jak znak miłości, idealnie pasuje także do tak pięknej uroczystości jaką jest ślub. 


Do wykonania mojej inspiracji użyłam papierów Lemoncraft, delikatnej koronki, kwiatów z foamiranu oraz tasiemki Old Fashion Ribbon. Myślę, że te dodatki nadały kartce lekkości i delikatności. Panel kartki został pochlapany tuszami. Wycinanki z kolekcji urozmaiciły kompozycję, a trochę brokatu dodało błysku całej pracy. 


Główny element kartki, tekturka została potuszowana tuszami distress w dwóch kolorach i posypana gdzie nie gdzie brokatem. 




Mam nadzieję, że taka wersja kartki ślubnej Wam się spodoba. 


Tekturkę Serwetkę, którą użyłam w swojej pracy znajdziecie tutaj 


Zapraszam na SM Magicznego Kociołka 
IG

oraz na zakupy w sklepie 


Pozdrawiam 
Agnieszka ScrapAgnesCraft 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger