lutego 29, 2024

KARTKA NA CHRZEST ŚWIĘTY

               Tworzenie ręcznie kartek na Chrzest Święty może być wspaniałym sposobem, by wyrazić swoją radość i celebrować tę wyjątkową okazję:


Oczywiście, aby praca była jeszcze piękniejsza nie mogło zabraknąć tekturek z Magicznego Kociołka.

Tym razem podstawę kartki stanowi baza DL, którą ozdobiłam papierem scrapowy. Następnie użyłam kwiatów papierowych i tekturki, aby stworzyć niepowtarzalną kompozycję.


Kartka w całej okazałości prezentuje się tak:


Aby rękodzieło nie uległa zniszczeniu postanowiłam stworzyć pudełko, w którym kartka może być bezpiecznie przechowana. Uwielbiam złote akcenty, dlatego oprócz papieru scrapowego użyłam jeszcze złoty papier lustrzany.


Do ozdobienia pudełka użyłam tekturki serwetki:


Aby nadać pamiątce charakterystyczny, personalny akcent, dodałam napisy na złotym tle. 
Tekturki Magicznego Kociołka nadają pracy osobistego uroku :
 

 
Tekturkę serwetkę Afrodytę znajdziecie- tutaj
 
 
Tekturkę serwetkę Syn znajdziecie- tutaj

 
Zapraszam Was serdecznie do zajrzenia na nasze social media :




Pozdrawiam serdecznie 
Marzena Kupińska ScrapMaszki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger