marca 03, 2024

Kobiece ATC



Jesteś silna, piękna … wyjątkowa :) 
Już za parę dni Dzień Kobiet. 
To wyjątkowa okazja by docenić kobiety w naszym otoczeniu, przypomnieć im jakie są cudowne i jak bardzo je kochamy
I ja, w naszym Magicznym Kociołku - chcę wyjątkowo uczcić ten dzień inspiracją. Na półkach naszego Kociołka jest ogromnie dużo cudownych tekturek właśnie z kobietami w roli głównej. Piękne, zmysłowe, silne i wrażliwe jednocześnie … i to w każdej roli - czy to policjantka, modelka, nauczycielka czy mama - każda jest wyjątkowa 


Wybrałam kilka pięknych grafik właśnie z wizerunkiem  kobiet i wyczarowałam z nich serię motywujących kart ATC … mam nadzieję że ten drobiazg sprawi uśmiech obdarowanej koleżance ale i przypomni o pieknie i wewnętrznej sile jakie ma w sobie. 

Do wykonania moich kart wybrałam serie tekturek wypalane na owalnej tekturce. Są po prostu zjawiskowe i bardzo mi się one spodobały. A możliwość wyboru małego rozmiaru umożliwiła wykonanie z nich kart ATC. 




Do wykonania pierwszej z kart wybrałam
 tekturkę Adele - znajdziesz ją -tutaj-



Druga karta jest z tekturką Aurora - znajdziesz ją -tutaj-



Do kolejnej karty wybrałam tekturkę Beatrice - znajdziesz ją -tutaj-



Do ostatniej karty wybrałam piękną tekturkę, troszkę w innym stylu, ale która bardzo mnie urzekła. 
To tekturka kobieca - Wiara - znajdziesz ją -tutaj-



Wszystkie karty wykonałam w pięknych pastelowych kolorach i energetycznym klimacie. A piękne tekturki   dodały im wrażliwości i wyjątkowego klimatu. 
Mam nadzieję, że nie tylko sprawią uśmiech i radość ale i dodają „pozytywnej siły” 



Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na inne Kociołkowe inspiracje 
Izabela Kostorz




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger