marca 07, 2024

Blejtram na Dzień Kobiet


 Witajcie moi Drodzy !

Dzisiaj jest bardzo szczególny dzień dla nas Kobiet 8 marca nasze Święto. Bardzo się cieszę, że moja inspiracja właśnie przypadła na ten dzień. Z tego miejsca składam wszystkim Scraperkom Kobietom samych kreatywnych dni i niech ten dzisiejszy dzień będzie dla nas cudowny i wyjątkowy. 


 Z tej okazji przygotowałam Blejtram na Dzień Kobiet. Chciałam w ten sposób zaakcentować nasze święto. 


W kompozycji użyłam jak zawsze pięknej tekturki z Magicznego Kociołka Tekturka Kobieta-Elisabetta.


Tekturkę, której użyłam znajdziecie tutaj 


Tekturkę na blejtramie pokolorowałam mazakami akwarelowymi. 


 Na mojej pracy znajduje się bardzo dużo kwiatów, idealnie tutaj spasowała mi kolekcja Felicia od Craft O'Clock. Kwiaty bardzo kojarzą mi się z kobietą silną, a zarazem delikatną. 


Całość wykańczają kwiaty Piwonie z papieru Ivory Lessebo smooth ręcznie robione oraz tasiemka
Old Fashion Ribbon.


Baza pokryta jest szablonem z maski. Oczywiście nie mogło się obyć bez chlapań złotą farbą. 


Zapraszam na SM Magicznego Kociołka 

 YT 


Pozdrawiam 
Agnieszka ScrapAgnesCraft 


Być kobietą , być kobietą...  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger