marca 11, 2024

KARTKA SUKIENKA NA CHRZEST ŚWIĘTY

 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, jak przygotować piękną i oryginalną kartkę na Chrzest Święty:

Zaczęłam od wycięcia bazy w formie sukienki, oraz papierów do jej oklejenia; aby nadać kartce subtelnego i eleganckiego wyglądu  wybrałam złoty papier lustrzany oraz w odcieniach delikatnego różu:


Aby nadać kartce wyjątkowego charakteru użyłam oczywiście tekturek z Magicznego Kociołka:
kielich oraz świecę:



Tekturki pokryłam złotą pastą:


a następnie udekorowałam całą kartkę wyciętymi elementami digi. Na samym końcu wkleiłam życzenia. 
Gotowa kartka prezentuje się tak:


Mam nadzieję, że kartka zostanie niezwykłą pamiątką ważnej uroczystości Chrztu Świętego dla dziecka i jego rodziców.

Serdecznie zapraszam do zajrzenia na pozostałe social media :

Pozdrawiam Was serdecznie Marzena ScrapMaszki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger