marca 15, 2024

Komunijna kartka i topper do bukietu

 Cześć kochani 

Już niebawem wiosna, a wraz z nią sezon komunijny. Warto zajrzeć do Magicznego Kociołkabo czekają tu nie tylko promocje na tekturki, właśnie w tym temacie, ale i mnóstwo inspiracji, a wybór tekturek jest ogromny. A czy pamiętacie, że w Kociołku możecie nabyć tekturki w różnych rozmiarach? Świetnie się to sprawdza, gdy chcecie stworzyć na przykład prezentowy zestaw.


Dzisiaj mam właśnie dla Was taką inspiracje. To zestaw kartka w pudełku, z kieszonką na prezent, oraz topper do bukietu. Wszystko ozdobione tą samą tekturką, ale w innym rozmiarze. 

Do karteczki wykorzystałam tekturkę o wielkości 10 cm. A na kieszonkę 8 cm. Udało się dzięki temu utrzymać styl w środku kartki taki sam jak na przodzie. 



Do dekoracji bukieciku użyłam tej samej tekturki, ale w wielkości 6 cm - bo tu potrzebowałam coś malutkiego :) 


Wszystkie elementy mają również dekoracyjne listeczki i piękną tekturkę IHS. 

A Wy? Lubicie tworzyć prezentowe zestawy? 

Tekturki które użyłam znajdziecie oczywiście w sklepie Magiczny Kociołek. Ja wybrałam tekturki

 Dzieci z Biblią - znajdziecie je -tutaj-


Hostiaw z promieniami - znajdziecie ją -tutaj-

Listki- znajdziecie je -tutaj-

Pozdrawiam ciepło i zapraszam na kolejne inspiracje i do zaglądania na SM:

IG

FB

YT 

Izabela Kostorz 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger