marca 18, 2024

Exploding box na Pierwszą Komunię Świętą

 Witajcie Kochani

Jest marzec, więc w Magicznym Kociołku zaczęła się promocja miesiąca na tekturki komunijne. Z tej okazji przychodzę do Was z inspiracją na Pierwszą Komunię Świętą. 

    


Zainspirowana pięknymi nowościami postanowiłam stworzyć exploding box z przewagą koloru złotego. Box okleiłam papierem od Artianette z kolekcji White Célébration w kolorach złota. 


Wieczko boxa ma tylko delikatna kompozycje z dziewczynka w stroju Komunijnym.


Główny element, czyli tekturki pokolorowałam pisakiem brush marker glitter złoty by wszystko razem ze sobą ładnie się komponowało. Efekt delikatnego błysku i blasku nadaje uroku całej pracy. Do mojej inspiracji przygotowałam więcej tekturek ale wykorzystałam tylko 3 z nich. 


W moim boxie postawiłam na prostotę bez zbędnych dekoracji. Mój box ma przedstawiać czystość i delikatność.


Do jego ozdoby wykorzystałam w pierwszym planie tekturki kilka grafik i delikatne kwiaty z papieru opruszone złotym brokatem. 


Środek boxa to piękna tekturka krzyż z dziewczynką, który jest zwieńczeniem całej kompozycji i stanowi punkt centralny.



Ścianki boczne przyozdobiłam grafikami kielicha oraz Monstrancji. 















Zapraszam do sklepu Magiczny Kociołek 
oraz na SM


Pozdrawiam Agnieszka 
Scrap Agnes Craft 

Pozdrawiam
 Agnieszka ScrapAgnesCraft 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger