marca 22, 2024

Uniwersalna karteczka komunijna

 Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dla Was kartkę komunijną, bo jak wiadomo w marcu jest to tematyka promocji miesiąca w Magicznym Kociołku.

Stworzyłam kartkę w formacie DL, okleiłam kolekcją Celebrate Moments. Oczywiście druga warstwa papieru jest na delikatnym dystansie. Ponadto wykorzystałam trzy tekturki ze sklepu.

Główną rolę w pracy gra kielich i hostia. Jakby z przodu, na pierwszym planie dołożyłam złożone dłonie z różańcem, które zasłaniają biblię, ale pięknie się komponują z pozostałymi tekturkami i tworzą spójną całość.

 
Tradycyjnie stworzyłam kieszonkę na wkładkę pieniężną:

Tekturkę kielicha z biblią i świecami znajdziesz - tutaj. Ja użyłam 12 centymetrowej.

Użyłam hostii wielkości 4 cm, którą znajdziesz - tutaj.

Tekturkę złożonych dłoni o nazwie modlitwa znajdziecie - tutaj. Ja wybrałam rozmiar 8 cm.


Zapraszam Was na pozostałe SM Magicznego Kociołka:

FB

IG

YT


Pozdrawiam, 

Daria Rękoczyn









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger