marca 25, 2024

Komunijny Box z kielichem 3d

 Cześć kochani

Już niebawem pożegnamy marzec, a to oznacza że sezon komunijny jest już coraz bliżej. Zapraszam Was dzisiaj na inspiracje właśnie w tym temacie.


Dzisiaj przed Wami pudełko pamiątkowe z okazji Pierwszej Komunii Świętej z kielichem 3D w środku. 

Taką przepiękną trójwymiarową tekturkę znajdziecie oczywiście w sklepiku Magiczny Kociołek.

Znajdziecie ją dokładnie -tutaj-


 Aby złożyć taki trójwymiarowy kielich trzeba ze sobą połączyć kilkanaście tekturek. Ale oczywiście nie jest to nic trudnego, ponieważ na stronie sprzedaży znajdziecie link do szczegółowej i na prawdę fantastycznie zrozumiałej instrukcji. 

Mój kielich oczywiście stanowi centrum pracy, ale dookoła jego otoczenia stworzyłam „scenkę komunijną”. Mamy tu chłopczyka który idzie do Komunii, ołtarz i Jezusa. Te wszystkie tekturki oczywiście równie znajdziecie wśród Kociołkowych tekturek 


Chłopczyka znajdzie -tutaj-

Jezusa dającego komunie znajdziecie -tutaj-

Oczywiście nie mogło zabraknąć dekoracji całego boxa. Do tej naszej scenki dodałam wiele różnych graficzek, tekturek a nawet malutkie IHS które znajdziecie gratisowo przy waszych tekturkach.

Podpowiem Wam gdzie szybciutko znaleźć użyte przeze mnie tekturki:

Kłosy znajdziecie -tutaj-

Hostie IHS znajdziecie -tutaj-

Pismo Święte znajdzie -tutaj-

Napis ozdobny znajdziecie -tutaj-



Mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować i oczywiście odwiedzicie nasze miejsca w sieci, no i pochwalicie się swoimi dziełami komunijnymi 

Zapraszam na pozostałe nasze miejsca w sieci:

FB

IG

YT


Pozdrawiam Izabela Kostorz 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger