marca 29, 2024

Kartka w kształcie serca dla miłośniczki baletu.

 Witajcie moi Drodzy

Dzisiaj zabieram Was na balet. Moja kolejna inspiracja dla Magicznego Kociołka to Kartka serce z baletnicą.     .


Zainspirowała mnie cudowna tekturka Sukienka Baletnicy. Uwielbiam oglądać filmy związane z tym wspaniałym tańcem, choć nigdy nie widziałam na żywo zawsze podziwiam. 


Kartka powstała na zamówienie z myślą o małej dziewczyce która chodzi na balet. Taka forma motywacji że strony rodziców. 


Do jej wykonania użyłam papierów i wycinanek od Craft O clock.


Główny element kartki stanowi tekturka sukienka baletnicy która jest pomalowana farba akrylową białą i posypana białym błyszczący brokatem.


Wykończenie kompozycji stanowi dziewczynka w stroju baletnicy, kwiatek z foamiranu ręcznie robiony oraz kilka listków. 
Cała  kartki pochlapana jest biała i różowa farbą. Kartka sama w sobie jest prosta o delikatnej kompozycji by nie przy tłumić piękna tekturki.

Mam nadzieję że taka karteczka przypadnie wam do gustu


Tukturke użyta w pracy znajdziecie tutaj 

Zapraszam na SM Magicznego Kociołka

Oraz  


Pozdrawiam 

Agnieszka ScrapAgnesCraft 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger