kwietnia 07, 2024

Kartka Spodenki "Gratulacje z okazji narodzin dziecka"

 Witajcie Kochani!

Wiosna puka do okien, a w Magicznym Kociołku zaczyna, się promocja miesiąca na tekturki z okazji Dnia Mamy.   


Z tej okazji przygotowałam dla Was kartkę spodenki "Gratulacje z okazji narodzin dziecka".


Dzień Matki to bardzo wyjątkowe święto i dla naszych Mam zawsze będziemy dziecmi bez względu na wiek.


Moja inspiracja powstała z myślą o koleżance która, niedawno została Mamą. Do stworzenia mojej kartki spodenki użyłam pięknej jak zawsze tekturki z Magicznego Kociołka Tekturka Kobieta-Karmiącą Patrycja. 


Tekturkę zostawiłam w naturalnym kolorze, by pokazać jej naturalne piękno i grawer. 


Kompozycja jest skromna i delikatna by podkreślić glowny element mojej pracy czyli tekturkę. Do karteki użyłam także kwiatka z foamiranu ręcznie robione w pasujący kolorze oraz tasiemka w kratę . Jest także kilka grafik z zabawkami dziecięcymi. 

Baze spodenki wycięłam z wykrojnika. Papiery których użyłam to kolekcja z Lemoncraft.Mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się spodoba.


Zapraszam do SM Magicznego Kociołka

Fb 


Pozdrawiam 

Agnieszka ScrapAgnesCraft 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger