kwietnia 04, 2024

Kartka z tekturkowym tłem i zabawa z mediami



 Lubicie się bawić mediami? Gesso, pasty, woski … kto lubi się czasem pobrudzić? 

Ja nie ukrywam, że lubię sobie właśnie w ten sposób poeksperymentować. I dzisiaj właśnie zapraszam Was do tego samego … i to w dodatku w towarzystwie kociołkowych tekturek 

Tak… tak :) Nie wiem czy już kiedyś próbowaliście innej zabawy z tekturkami niż kolorowanie, ale nasze kociołkowe tekturki na prawdę taką zabawę znoszą :) Można spokojnie nałożyć na nie gesso czy farby … a efekt na pewno Was zaskoczy 

Dzisiaj mam dla Was inspiracje na karteczkę dla pary -ślubna, czy z okazji rocznicy ślubu. Życie w związku to tworzenie drużyny, drużyny która tworzy dom i realizuje wspólne marzenia. Taką właśnie scenkę udało mi stworzyć - pokazać dzięki tekturce, którą tworzy tło kartki. To pięknu domek z balkonikami i kwiatami. Uwielbiam te tło. 

Tą tekturkę znajdziecie -tutaj-

Tekturka została pomawalowana czarnym gesso, a na to nałożony został wosk, który karteczce nadal ciekawy „złotawy” efekt 


Na przygotowanym tle widnieje kolejna tekturka. 

To para Alicja i Krystian - znajdziecie ją -tutaj


Tekturkę tą lekko pokolorowałam oraz pocieniowałam. Zostawiłam jednak też troszkę naturalnej barwy aby tekturka się wyróżniała na tle. 

No i wisienka na torcie - również zmediowany napisik gratisowy Love. Zapewne nie raz znaleźliście go na swoich kartach z tekturek … ja go bardzo lubię, i w tej pracy nadal mi się idealnie. Oczywiście również i go pomalowałam gesso oraz woskiem 




Podoba Wam się taka praca? Taka, nie do końca tradycyjnie wykonana karteczka? 

Koniecznie zajrzyjcie na nasze media społecznościowe i opowiedzcie o swoich pracach z tekturkami. 

Znajdziecie nas na 

FB 

IG 

YT

Pozdrawiam Izabela 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger