kwietnia 18, 2024

Kwiatowa kartka DL dla Mamy

 Witajcie moi Drodzy!

Dzisiaj przychodzę do was z czymś wyjątkowym dla mnie. Jak wiecie w Magicznym Kociołku jest promocja miesiąca na tekturki z okazji Dnia Mamy. Moja inspiracja jest właśnie dla mojej Mamy.


 Przygotowałam kartkę w formacie DL. Wybór kolorów zieleni i różu był dla mnie naturalny, symbolizując delikatność i harmonię relacji między matką a córką. Głównym motywem kartki była grafika przedstawiająca mamę i jej córkę, otoczone kwiatami materiałowymi, które własnoręcznie wykonałam. Ich delikatność i szczegółowość dodawały kartce uroku i autentyczności. Niebieski papier lustrzany subtelnie podkreślał główny motyw, dodając mu głębi i blasku.

Nie zapomniałam także o szczególe, którym był napis "Dla Ciebie Mamo"  cudownej tekturki z Magicznego Kociołka, który pomalowałam białą farbą akrylową, aby wyróżniał się na kartce i przyciągał wzrok.


Detale na kartce były dla mnie ważne, każdy element miał znaczenie. Kwiaty z materiału dodawały tekstury i trójwymiarowości, brokat i chlapania białą farbą akrylową nadawały jej delikatnego blasku i dynamiki. Listki z kalki i koronka nadawały kartce delikatności i finezji, podkreślając jej elegancję.


Ta kartka była dla mnie nie tylko wyrazem miłości i szacunku wobec mojej mamy, ale także sposobem na podziękowanie jej za wszystko, co dla mnie zrobiła.


Mam nadzieję że moja kartka Was zainspiruje i stworzycie też jakiś miły upominek dla swojej Mamy.




Zapraszam na SM Magicznego Kociołka



Pozdrawiam 
Agnieszka ScrapAgnesCraft 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger