kwietnia 22, 2024

URODZINOWA KARTKA MĘSKA - POŻEGNANIE Z DT

Cześć kochani. 
Dzisiejszym wpisem chciałam się pożegnać i zakończyć przygodę w DT w Magicznym Kociołku .Jak mówią słowa znanej nam piosenki : ''trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść niepokonanym "- musiałam wybrać właściwe wartości i priorytety w życiu zawodowym jak i osobistym. 
Mam nadzieję, że chociaż przez chwilę udało mi się Was zainspirować swoimi pracami i zachęcić do odwiedzania sklepu Magicznego Kociołka. Poznałam wiele nowych scrapowych duszyczek, a tym samym mogłam poznać inne spojrzenie na prace scrapowe.  Mam nadzieję, że dalej uda mi się śledzić prace dziewczyn z DT :) I że Wy również o mnie nie zapomnicie :)


Nowym i starym osobom życzę powodzenia  i cierpliwości w zespole, a przede wszystkim rozwoju osobistego .
Wszystkiego dobrego kochani  i do zobaczenia w sieci :)
Marzena Kupińska ScrapMaszki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger