kwietnia 25, 2024

Karteczka Swing dla kochanej mamy

 Hejka Kochani 

Już dokładnie za miesiąc Dzień Mamy 💜

Mam dzisiaj dla Was z tej okazji inspirację na kartkę typu swing - właśnie z okazji tego wyjątkowego święta 


Karteczka tego typu jest na prawda efektownym rozwiązaniem. Jej składanie tworzy piękną przestrzenną dekorację, a jeśli dodatkowo do dekoracji waszej karteczki użyjecie tekturek z Magicznego Kociołka to efekt WOW macie „murowany” :)

Ja do mojej karteczki wykorzystałam fantastyczną grawerowaną tekturkę, o uroczej nazwie;

Mama Klara z Córką Oktawią, znajdziecie je -tutaj-


Te grawerowane tekturki są na prawdę piękne. Dodatkowo ich urok oraz naturalny wygląd sprawiają że są ozdobą same w sobie :) W mojej pracy idealnie pasowała właśnie w takiej naturalnej prostej postaci.

Dodatkowo do karteczki użyłam pięknego warstwowego napisu, czyli tekturki w zestawie z obwódką. Tą tekturkę „pokolorowałam” w różnych barwach - dolną warstwę potuszowalam a napis zrobiłam pudrem do Embossingu,  co nadało tekturce uroku i dopasowało ją do kolorystyki karteczki

Napis Dla Ciebie Mamo - znajdziecie -tutaj


Cała karteczka oczywiście została też przyozdobiona barwnymi grafikami i dodatkami


Myślicie że taka karteczka to dobry pomysł na prezent i życzenia dla mamy? 

Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam na mnóstwo innych Kociołkowych magicznych inspiracji 

Znajdziecie nas tutaj: 

FB

IG

YT

Pozdrawiam Izabela Kostorz


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger