kwietnia 28, 2024

Ramka Hdf "Okno Prowansji"

 Witajcie Kochani!

Dzisiaj bardzo chciałam pokazać wam taka luźna inspiracje, która powstała od tak z chęci stworzenia czegoś fajnego i z uwielbienia do pewnej części Francji. 


Kiedy spojrzałam na tę urocza ramkę HDF o nazwie "Mayahuel" z Magicznego Kociołka to poczułam, że to idealne płótno do wyrażenia mojej pasji do Prowansji i wszystkiego, co lawendowe. 


Radość płynęła z możliwości wyrażenia mojej miłości do Prowansji poprzez sztukę, a inspiracja narastała wraz z każdym dodatkiem, który wprowadzał ramkę w magiczny nastrój.


Nazwałam moją inspirację "Oknem Prowansji", aby podkreślić centralny motyw ramki a także piękno całej ramki HDF


Dodatki na ramce zostały starannie dobrane, aby podkreślić jej temat. Centralnym punktem jest okno z lawendą wykonane z delikatnego papieru ryżowego, które dodaje ramce subtelnego uroku. Fioletowy brokat dodaje jej blasku i magii, a wycinanki oraz dodatki florystyczne w postaci lawendy i zielonych listków nadają ramce trójwymiarowego efektu i autentyczności.


Sznurek lniany dodaje rustykalnego uroku, podkreślając klimat Prowansji, a cała HDF pomalowana brokatową farbą akrylową w jasnym fiolecie oraz chlapania białą farbą akrylową nadają ramce tekstury i głębi.


Stworzenie tej ramki było dla mnie nie tylko aktem twórczym, ale także wyjątkowym sposobem wyrażenia mojej miłości do Prowansji i lawendy




Zapraszam do obserwowania SM Magicznego Kociołka 

Oraz 

Pozdrawiam 
Agnieszka ScrapAgnesCraft
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger