maja 02, 2024

Męska kartka urodzinowa

 Witajcie ! 

Wiadomo, że 18 urodziny to nie zwykle ważny moment w życiu każdej osoby. Zawsze na te urodziny czekamy ze szczególnym utęsknieniem. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z kartką na 18 urodziny dla młodego mężczyzny, bo wiem, że męskie kartki bywają dla co niektórych kłopotliwe.

Do jej stworzenia użyłam trzech tekturek,

z których dwie zostawiłam w naturalnym stanie, a napis ciut podtuszowałam tuszem vintage photo.

 

Prezentuje się wspaniale, ciut przyciemiony idealnie komponuje się z kraftową bazą. Z grawerowanymi tekturkami nie trzeba było tego robić, bo za przyciemnienie robił grawer.

Praca w całe okazałości wygląda tak:

W pracy użyłam następujących tekturek:

Napisu w dniu urodzin o rozmiarze 6 cm, który znajdziecie tutaj.

Tekturkę twarz mężczyzny Gabriela o rozmiarze 4 cm, którą znajdziecie tutaj.


Oraz tekturkę samochodu Alfa Romeo o rozmiarze 8 cm, którą znajdziecie tutaj.


Zapraszam do zaglądania na SM Magicznego Kociołka:

 Myślę, że Was zainspirowałam.

Pozdrawiam, Daria Rękoczyn

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger