maja 05, 2024

Ślubna karteczka sztalugowa

 Ślub to bardzo wyjątkowa okoliczność. To dzień, który zostaje w pamięci na całe nasze życie…biała suknia, kwiaty, piękne złote obrączki … i te słowa wypowiadanej przysięgi. Tak, to na prawdę wyjątkowy dzień.


Dzisiaj zapraszam Was na inspiracje właśnie z tej okazji - karteczka z rozkładaniem sztalugowym z cytatem słów z przysięgi małżeńskiej. 

Jak widziałam tą tekturkę w naszym Magicznym Kociołku, od razu wiedziałam, że będzie to moja ulubiona ślubna tekturka.

Chyba nie ma nic bardziej wyjątkowego, bardziej dostojnego niż właśnie te słowa, wypowiedziane na ślubnym kobiercu. 

Tą tekturkę znajdziecie w Kociołku - tutaj


Oczywiście jak większość tekturek - możecie zakupić ją wraz z obramówką. Ja właśnie tak zrobiłam. Dolną warstwę tekturki pocieniowałam tuszem by nadać jej koloru, który chciałam by był obecny na karteczce. Literki zostawiłam naturalne, by pasowały do reszty stylu kartki. Jak pamiętacie, tekturki w Kociołku możecie kupić w różnych rozmiarach. Ja tą wybrałam w największym możliwym rozmiarze, po to, by tekturka grała właśnie „pierwsze skrzypce” na mojej kartce. 


Aby dodać kartce uroku ozdobiłam ją grafikami oraz dwiema, pięknie grawerowana tekturkami, które również symbolizując wyjątkowość Ślubnego dnia. 

Torcik ślubny - znajdziecie go -tutaj-


oraz oczywiście Ślubne obrączki - znajdziecie ją -tutaj



Tak skomponowana karteczka jest fajnym pomysłem by złożyć Nowożeńcom najpiękniejsze życzenia. A rozkładana sztalugowa forma, pozwala zachować karteczkę jako dekorację i pamiątkę tego wyjątkowego dnia. 

Mam nadzieję że udało mi się Was zainspirować i pokazać, że nawet prosta forma kartki, taka która z powodzeniem mieści się w kopercie, może być na prawdę fajną dekoracją i upominkiem 


Pamiętajcie, że w Magicznym Kociołku znajdziecie jeszcze ogrom innym pięknych tekturek, a po więcej pomysłów i inspiracji, jak możecie je wykorzystać, zapraszamy na nasze media społecznościowe :

FB

IG

YT 

Pozdrawiam cieplutko - Izabela Kostorz 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger