maja 16, 2024

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej

Miesiąc maj to nie tylko romantyczne wiosenne projekty i cudowny Dzień Matki, ale to również przepiękny sezon Komunijnych prac i projektów. 

Na naszych stronach i profilach w sieci możecie zobaczyć na prawdę ogrom pięknych inspiracji na te różne okazje. Z jedną z nich przychodzę dzisiaj i ja.
Pamiątka Komunii Świętej w pudełku. 


Komunia Święta to bardzo wyjątkowa okazja. To jeden z tych dni, który zostaje na zawsze w naszych wspomnieniach. Dlatego warto, z tej szczególnej okazji, pomyśleć o wyjątkowych życzeniach.
Ja stworzyłam pamiątkę Komunijną, pakowaną w ozdobne pudełko. 
Całość, nie jest tradycyjnie na białych bazach, a na bazach w kolorze craftowym. Ten odcień papieru w połączeniu z eleganckimi dodatkami i pięknymi tekturkami, na prawdę prezentuje się pięknie. 


Tekturki są bardzo wdzięcznym dodatkiem do naszych projektów. Nie tylko potrafią się „wpasować” w styl pracy (możemy je przecież pocieniować lub pomalować pod kolor prac), ale też podkreślają wyjątkowy klimat. Potrafią być nie tylko dodatkiem czy uzupełnieniem pracy, ale i jego główną dekoracją. 
Do mojej pamiątki wybrałam prześliczny napis na ramce. Otoczkę pocieniowałam by podkreślić kształt i wyraz tekstu. 
Jak wiecie w Magicznym Kociołku można wybrać wielkość zamawianej tekturki. Wybrałam więc napis o wielkości aż 10 cm, dzięki temu jest on praktycznie główną ozdobą mojej kartki. 
Tekturkę tą znajdziecie -tutaj-



Na dole kartki umieściłam przestrzenną kompozycje z dodatkiem grafik, wstążki i kwiatów. Pomiędzy to wplotłam piękne grawerowane tekturki winogron oraz kłosy zbóż. 
Zestaw kłosów znajdziecie - tutaj-



Tekturkę Winogron i liści znajdziecie -tutaj-


Pamiątka jest zapakowana w pudełko z przeźroczystym wieczkiem. Zamykane jest ozdobnym paseczkiem, gdzie również dodałam kłosy oraz śliczną hostie IHS. 
Tekturkę hostię znajdziecie - tutaj



Myśle, że całość wyszła bardzo wyjątkowo. Pamiątka nje jest przesadzona kolorystycznie i przepełniona dodatkami, ale dzięki tekturkom udało się podreślić jej wyjątkowy wyraz. 

Lubicie takie prace? Na waszych biurkach również w maju królują tematy Komunijne, czy może coś innego? 
Koniecznie odwiedźcie na nasze profile w sieci i opowiedzcie co się u Was tworzy. 
Znajdziecie nas tutaj:

Pozdrawiam ciepło i zapraszam na kolejne inspiracje
Izabela Kostorz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Magiczny Kociołek , Blogger